WeLcOmE tO mY BeLoVeD bLoG... JiWaNg JiWaNg ItU lAh AkU...

Tuesday 8 November 2011

Perlukah ada dusta??

Disaat aku sendirian menanti dengan setianya,
Kenapa kau khianati kepercayaan dan cintaku padamu?
Masihkah ada rasa cinta untuk ku di hatimu??
Kenapa kau biarkan penantian ku berakhir dengan derita,
Hingga akhirnya perkataan Kita menjadi kau dan aku,
Kita berpisah hanya karna dusta yang kau cipta,
Telah kau gugurkan cintaku dari hatimu sayang,
Aku tersungkur lantas ku bangun kembali,
Tak mungkin aku kan jadi insan yang gagal dalam hidup,
Hanya karna kau yang tak layak untuk miliki cinta suciku,
Banyak dusta dan janji palsu mu telah ku telan,
Sungguh aku sangat kekenyangan dengan menelah kepahitan itu,
Jangan kau datang menagih janji yang dulu,
Bila dulu kau yang mengingkari indah dan manisnya janji....

No comments:

Post a Comment