WeLcOmE tO mY BeLoVeD bLoG... JiWaNg JiWaNg ItU lAh AkU...

Friday 11 November 2011

Dalam Hati Terukir Namamu~

Disaat kau pergi menjauh dari diriku dan cintaku
Aku masih percaya kau akan kembali semula kepadaku
Setiap hari aku meraung sekuat hati ku
Namun tiada siapa yang mendengar rintihan hati ku
Tiada siapa yang mendengar esakkan tangisanku
Karna aku hanya meraung merintih dan menangis di dalam hati

Bodoh kah aku bila kini aku masih berharap padamu
Senang bagiku untuk melepaskan kau pergi dari sisiku
Karna aku sedar aku bukanlah yang terbaik untukmu
Namun pekara yang paling sukar untuk ku adalah melupakan dirimu
Tanpa dirimu aku cuma hidup bersama janji janji yang telah kau mungkiri
Hidup dengan mengingati kenangan pahit manis kita bersama
Semakin lama semakin tipis harapan kita untuk bersama
Lalu aku nekad untuk membuang dirimu dari hidup ku
Namun kini,kau kembali lagi padaku
Sungguh aku gembira sanggat bahagia di hatiku
Tapi kenapa hati ku terasa kosong dengan kehadiranmu
Seolah olah aku benar benar tidak perlukan dirimu
Jauh dalam hati ini..aku masih sangat sayang padamu
Hati ini memerlukan dirimu tapi aku tidak ingin bersamamu lagi
Aku katakan padamu Jangan kembali padaku lagi
tapi jauh dalam sudut hatiku yang terdalam
Hatiku berkata Jangan Tinggalkan Aku lagi
Mana satu yang harus ku turuti?
Sukar untukku membuat pilihan bila dalam hati ini terukir nama mu.

No comments:

Post a Comment