WeLcOmE tO mY BeLoVeD bLoG... JiWaNg JiWaNg ItU lAh AkU...

Wednesday 9 November 2011

Beginikah cinta?

Beginikah cinta kita?
Rasa cinta ini sungguh menyiksa diriku
mengundang beribu rasa dan keinginan
memberikan berbagai jawapan dan persoalan
Kasih yang tulus yang aku inginkan
kepercayaan darimu pintaku darimu
kejujuran dalam perhubungan yang aku minta
kebahagiaan untuk sentiasa ada di sampingmu yang ku idamkan
Perasaan resah dan gundah sering kali bermain di mindaku
Yang telah menimbulkan seribu satu persoalan
Benarkah kau cinta? adakah rindu untukku di hati mu?
Tuluskah kasih yang kau beri untuk diri ini?
Adakah benar hanya aku yang bertakha di hatimu?
Aku ingin sebuah jawapan yang pasti
Sesuatu yang dapat membuktikan kasihmu padaku
Bukan hanya sekadar janji dan sumpah
karna segala sesuatu seperti itu dapat di mungkiri
bukannya kata kata manis yang aku ingin dengar
Karna semua orang juga mampu berkata kata
Buktikanlah bahawa kau mampu bahagiakan hati ini
Lakukan apa saja agar hati ku tak kan terluka
Buktikan kau mampu menghentikan titisan air mataku
Karna jika itu dapat kau lakukan,
Hati ku ini akan kekal menjadi milikmu yang abadi
Terimalah cinta hatiku ini hanya padamu aku amanahkan ...

No comments:

Post a Comment