WeLcOmE tO mY BeLoVeD bLoG... JiWaNg JiWaNg ItU lAh AkU...

Sunday 27 November 2011

selangkah demi selangkah..:)

Kala ini di saat ini
Hujan yang lebat bagaikan memahami diri ini
Aku melangkah selangkah demi selangkah dari hidupmu
hanya perkataan maaf yang ku nantikan
Jika perkataan itu kau luahkan aku pastikan berpaling
berpaling untuk menatap matamu untuk mencari secebis ketulusan
Mencari pandangan mata yang mengatakan kau cinta padaku
Tapi aku tahu semua itu hanya mimpi dalam khayalanku
Aku letih untuk bersama oraang yang tak menghargaiku
Izinkan aku untuk terus melangkah mencari kebahagiaan sendiri
Mencari sebuah jawapan untuk beberapa persoalan dalam hati
Mencari putera yang akan menghilangkan segala kepedihan ini
Izinkan aku untuk mencari kedamaian dalam hati ini
Agar fikiran aku mampu berfikir merungkai persoalan antara kita
Putera itu...yang aku inginkann..
Sudikah kau menjadi putera idaman hati ku??

No comments:

Post a Comment